المنتدى الشامل -ZaGo FuN -Web In Case
كيف تزهق البنت بس اسألني؟ Get52008zwhni5dpguufa3
كيف تزهق البنت بس اسألني؟ WOt46613

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

كيف تزهق البنت بس اسألني؟ Get52008zwhni5dpguufa3
كيف تزهق البنت بس اسألني؟ WOt46613
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كيف تزهق البنت بس اسألني؟

2 مشترك

كيف تزهق البنت بس اسألني؟ Empty كيف تزهق البنت بس اسألني؟

مُساهمة من طرف DaRk AnGeL الأحد يوليو 12, 2009 4:41 pm

كيف تزهق البنات(أنا بهدي النفوس يا جماعة)

1-
اذا كنت ماشفتهاش من زمان و قابلتها صدفة و بتسألك شو اخبارك من زمان ما بين ؟ترد بمنتهى السماجة ...انتى مش شايفيتني فرحان و سعيد ان قابلتك ااقوم ارقصلك يعنى؟

2- ولما ترد و تقول خلاص انا اسفةترد و تقول شىء طبيعى

3- لو كنت ماشى فى الشارع و مرة قدامك واحدة حلوة طبعا من الزوق و الادب انك تعاكسها بمنتهى السكاعه او على الاقل ترش عليها مياه!!

4- لو كنت فى سيارتك و عدى من جنبيك سيارة و فيها بنت حلوة ضلك باصص لها و متنح و لما تسألك انت بتبصلى ليش شد على الرابع و نفضلها.......

5- لو اتصلت بواحد و النمرة غلط و ردت عليك واحدة و قالتلك النمرة غلط من الطبيعى جدا انك ترد عليها و تقولها ماعلش اصل صوتك شبه صوت بابا بالظبط

6- لو ماشى مع بنت جميلة جدا و بتسألك عن رايك فى شكلها قولها بجنني يا حياتى بس لو فيه منك على حريمى!!!!!! (اللى مش فاهم يسالنى)

7- لو بدك تتهبل اكتر و اكتر على اى بنت فى الشارع و قف اى واحدة واسالها الساعة كام رايحة تقولك مثلا : الساعة 4.30 بص فى ساعتك و قوللها تمام الساعة بتاعتك مظبوطة!!!!!

8- لو راكب سيارة نقل (مقطورة) وعدت قدامك بنت فمن الجنتلة انك تيجى جنبها و تزمر على اخرك.....

9- لو نفسك تمشى مع بنت عندك فى الكليه و كانت جاية تطلب منك حاجة للمرة الاولى فى حياتها (والطريقة مجربة و جابت مفعول) .....

رايحة تنادى عليك........

- شوبير .... ممكن لو سمحت......

- بصلها و اضحك فى و شها و بعدين دير وشك و نفضلها على الاخر و لا كانك شفتها قبل كده......

طبعا و شها رايح يبقى احمررررررر لكنها بعد هيك رايح تروح تشتكيك لزميلاتها و تقول عليك انك شب بارد وماعندكش دم ولا ذوق....

وفجأه روح كلمها عادى وقولها كنتى شو بدك و لا كأن حاجة صارت ......

هتحتار فيك و تعجب بيك.... و يمكن تحبك.....

10- لو انت فى محل ودخلت بعديك بنت طبعا من الزوق انك تقول للبياع خلص الانسة الاول ........ والبياع لسة بيجيبلها الحاجة قوله : ماتخلصنى يلا ساعة قدامك و بعدين انا جى قبل الانسه (طبعا اعمل حسابك ان البقال رايح يضربك باى حاجة فى ايده)

11-
لو انت مع بنت و رايحين تركبوا تاكسى و غيران عليها و خايف للسواق يقعد يطلع فى المراية طبعا اتصرف فورا و قعدها جنبه و اقعد انت ورا!!!!!!

13- لو خطيبتك كانت فى رحلة وورتك صورة متصوراها جنب قفص القرود و بتسالك عن رايك فى الصورة الجنان ؟؟؟قولها: هو انتى مين فيهم!!!!!!!!

14- لو كنت ماشى مع بنت سمرة وكانت لابسة فستان احمر و قاليتلك دلعنى....

قولها : يا فحم مولع..!!!

16- لو بتسألك فى غيرة ( انا عرفت انك ماشى مع بنت تانية غيرى اسمها دعاء و شاقرة) رد و قول لا و الله انا ماشى مع بنت خمرية و اسمها ساره !!!!!!!

DaRk AnGeL
DaRk AnGeL
ZaGo Twenty Four Stars
ZaGo Twenty Four Stars

المساهمات : 778

كيف تزهق البنت بس اسألني؟ Empty رد: كيف تزهق البنت بس اسألني؟

مُساهمة من طرف أمير الكلام الثلاثاء يوليو 14, 2009 6:58 am

إنت كده مش حتزهئهم إنت كده حتجننهم .......
أمير الكلام
أمير الكلام
[ ‗۩‗°¨المراقب العام ¨°‗۩‗ ]
[ ‗۩‗°¨المراقب العام ¨°‗۩‗ ]

المساهمات : 278

- مواضيع مماثلة